» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی

رهبر معظم انقلاب در پی حوادث فرانسه، در پیامی برای جوانان اروپا و آمریکای شمالی از آنان خواستند تا با اسلام از طریق قرآن و زندگی پیامبر بزرگ آن (صلّی الله علیه وآله و سلّم) آشنا شوند و نوشتند: اجازه ندهید شما را در مرزهای ساختگی و ذهنی محصور کنند.

رهبر انقلاب در بخشی از این نامه جوانان اروپایی را مستقیما مخاطب قرار داده‌ و فرموده‌اند: حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ آنها مستقیماً با شما سخن بگویم. من شما جوانان را مخاطب خود قرار می‌دهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می‌انگارم، بلکه به این سبب که آینده‌ ملّت و سرزمین‌تان را در دستان شما می‌بینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلب‌های شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم. همچنین در این نوشته به سیاستمداران و دولتمردان شما خطاب نمی‌کنم، چون معتقدم که آنان آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده‌اند.

پیام بسیار مهم رهبر انقلاب برای جوانان غربی از همان لحظات اولیه انتشار، با بازتاب و واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی همراه شد و رسانه‌های بزرگ جهان هر کدام به نوبه خود این پیام را تحلیل و گزارش کردند.

بلومبرگ در گزارشی با عنوان "[آیت الله] خامنه ای، رهبر ایران از جوانان غربی خواست درباره اسلام پیش داوری نکنند" به این موضوع پرداخته می نویسد: رهبر عالی ایران از جوانان غربی خواست اجازه ندهند که حادثه کشتار در مجله طنز فرانسوی موجب پیش داوری آنان درباره اسلام شود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393 | 14:39 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.